tirsdag 23. april 2013

" Velkommen! "

Visste du at....

NorgesGarasjen og Igland Garasjen er i samme konsern?



NorgesGarasjen er en precut leverandør som leverer garasjen som et byggesett for selvmontering.

Reisverk og konstruksjon er ferdig kappet på mål, takstolene kommer ferdig sammensatt og kledningen kommer i lengder.




Igland Garasjen er en modul leverandør, som leverer garasjen som byggesett eller som ferdig montert garasje ( sør for Trondheim) Garasjen kommer i moduler med ferdig kledde vegger og gavler.





Modellene er like, forskjellen her ligger i grad av ferdigstillelse.
Du sparer penger på å velge en NorgesGarasje, mens du sparer tid på å velge en Igland Garasje.



Det er store forskjeller i hva kunden forventer av leverandøren, og hva som faktisk er standard hos de forskjellige leverandørene.


Under har vi noen tips til hva du kan spørre om:

- Hva slags type takstol er det?
- Kan jeg få kledningen med vindsperre og utlekting, klargjort for isolering?
- Kan jeg få den type port jeg ønsker?

- Er vinduene i tre eller i PVC, er glassene isolerte eller enkle?
- Får jeg med fasade- og ringmurstegninger?
- Hjelper leverandøren meg med byggesaken?
- Hvor stor grad av ferdigstillelse er det?
- Kan jeg endre lengde og bredde?
- Er det mulig å få andre takvinkler, tilpasset huset mitt?
- Kan jeg få lik kledning på garasjen som jeg har på huset?
- Hvilken kvalitet er det på materialene som blir levert?
- Hvordan er garantien på bygget?
- Når skal fakturaen betales?







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar